zoek website

http://www.perspektkeurmerk.nl/nieuws/item/met-de-prestatiemonitor-werken-aan-dat-wat-de-client-nodig-heeft

Een erg leuk artikel over de resultaten bij Humanitas Rotterdam waar we de organisatie ruim 3 jaar geleden hebben begeleid in het op maat maken, invoeren, trainen en certificeren van een (client)prestatiegestuurd kwaliteitsysteem (PREZO). De resultaten spreken voor zich. De organisatie gaat zijn tweede cyclus (van 3 jaar) in en de prestatiecoaches© leveren steeds meer/ beter de werkelijke clientervaringen (output/outcome) als continue bewaking en prikkel tot innovatie en verbeteringen. 

We hebben inmiddels ruim 2.000 prestatiecoaches© opgeleid die werkzaam zijn in meer dan 50 organisaties. Het opleiden, toerusten en op een enthousiaste wijze aan de slag gaan is nog steeds een geweldig mooie klus! De prestatiecoaches© zijn een onderdeel van ons implementataiedraaiboek om het werken vanuit de clientprestaties (PREZO) in te voeren.

Prestatiecoaches© en het werken met de prestatiemonitor kunnen ook als losse module ingezet worden. Ik vertel u daar graag meer over.